Januari 10, 2018 / Over HellermannTyton

Hoe HellermannTyton MADE FOR REAL werd gemaakt.

Hoe HellermannTyton MADE FOR REAL werd gemaakt.

Het lanceren van een wereldwijde campagne, gericht op het merk en de identiteit van de firma, is voor elke organisatie een moeilijke opgave. Hiervoor moet de essentie van de onderneming worden vastgelegd. Het resultaat fungeert als kwaliteitskenmerk voor zowel klanten als partners, en als inspiratiebron voor medewerkers. We hebben de essentie van HellermannTyton gedestilleerd uit de ingrediënten die we overal ter wereld, in alle geledingen hebben gevonden. Ontdek wat er schuilgaat achter MADE FOR REAL – onze corporate philosophy en brand identity.

MADE FOR REAL is de nieuwe boodschap van onze firma. Het markeert de toewijding van HellermannTyton aan de waarden waarmee de onderneming wereldwijd toonaangevend werd in het ontwikkelen en produceren van kwaliteitscomponenten voor professioneel kabelmanagement. MADE FOR REAL motiveert ons om verder te gaan met wat we overal ter wereld doen: het onderste uit de kan halen voor onze klanten en partners in alle marktsegmenten.

37 landen – 1 stem

Hoe kunnen we de inzet van HellermannTyton voor kwaliteit, toegevoegde waarde en toekomstgericht denken omzetten in iets dat ons inspireert? Iets tastbaars, dat concreet iets zegt over onze veelzijdige medewerkers in 37 locaties in Europa, Azië en Noord- en Zuid-Amerika? Hoe kunnen we deze fundamentele aspecten uitdrukken in één heldere, simpele boodschap, waaruit onze toewijding blijkt voor het leveren van componenten met topkwaliteit, waarmee we klanten helpen hun doelen te realiseren? Wat is de rode draad door zoveel culturen en gewoonten die net zo verschillend zijn als de mensen die HellermannTyton zo groot hebben gemaakt? In augustus 2016 begonnen we onze reis naar het antwoord op deze vragen. De bestemming bleek te schuilen achter het begrip MADE FOR REAL.

MADE FOR REAL was niet alleen maar het resultaat van de ‘hoge heren’ die in hun kantoren overlegden, tijdens eindeloze telefonisch vergaderingen over ideeën brainstormden, stukken herschreven en tot vervelens toe de allerkleinste details bespraken. Nee, de beste manier om te ontdekken wat HellermannTyton als bedrijf beweegt, was contact leggen met ons grootste kapitaal – onze medewerkers, over de hele wereld.

Wij erkennen dat mensen onze grootste troef vormen, daarom vroegen we medewerkers over de hele wereld wat hun behoeften en zorgen zijn en naar hun gedachten over onze visie. We vonden een goudmijn in de mensen, een goudmijn waarvan de meeste bedrijven alleen maar kunnen dromen. We hoefden alleen maar contact te zoeken, met hen in gesprek te gaan en daarna hun feedback te verzamelen. Maar het belangrijkste: we luisterden. Wat we ze overal ter wereld hoorden zeggen, met één krachtige, authentieke stem, is dat wij echt zijn, MADE FOR REAL!

Klik HIER voor meer informatie over MADE FOR REAL, de wereldwijde campagne van HellermannTyton.

Wat je ervaart is wat je krijgt

Succesvolle merken vinden weerklank in interactie. Daarom wilden wij het voor iedereen makkelijk maken om te ervaren wat HellermannTyton zo uniek maakt. Onze nieuwe bedrijfsfilm illustreert de filosofie die ons verenigt en motiveert in alles wat we doen bij HellermannTyton, overal ter wereld. Het gebeurt niet elke dag dat een cameraploeg aanwezig is bij de dagelijkse bezigheden, maar de sterren uit onze nieuwe bedrijfsfilm komen uit de realiteit.

Een veertigkoppig team werkte samen aan de film om de MADE FOR REAL-inzet vast te leggen, op de werkvloer, daar waar het gebeurt. Daar waar wij ons inzetten om positie verder uit te bouwen. Onze positie als marktleider in OEM-, industriële-, automobiel- en elektrotechnische markt. Maar ontdek het zelf – bekijk hier de film MADE FOR REAL!

Handelen volgens onze mantra

Het maken van de film was teamwerk. En we zijn heel blij met het resultaat. MADE FOR REAL is onze nieuwe corporate philosophy en brand identity, een blijvertje. Het is inspiratie en motivatie om de optimale werkomgeving voor onze medewerkers te scheppen. Het stimuleert ons hoogwaardige componenten voor onze klanten te blijven ontwikkelen. En het motiveert ons om altijd vooruit te blijven kijken, proactief en anticiperend.

Het maken van een film is voor de meesten van ons geen dagelijks werk, laten we zeggen een realistisch leertraject. onze Making-of van MADE FOR REAL video kunt u het plezier en enthousiasme zien, achter de schermen hadden.

10

Nog enkele voorbeelden hoe HellermannTyton het MADE FOR REAL doet.

#2981

Beoordeel dit artikel

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *