November 8, 2017 / Over HellermannTyton

HellermannTyton INSIDE: Nieuw online videoformat geeft inzicht

HellermannTyton INSIDE: Nieuw online videoformat geeft inzicht

Van mensen voor mensen. Wat vaak als een holle frase klinkt, hoort bij ons bij de levende bedrijfscultuur.
Met een nieuw videoformat kan de kijker nu een blik achter de schermen werpen. We laten zien waar wij voor staan.
Wanneer onze collega James Orsini gepassioneerd vertelt wat HellermannTyton precies is en doet, zou je denken dat er een professionele presentator uit een onderhoudende home-shopping-televisieshow voor de camera staat.
Maar James is alleen maar enthousiast en vergeet op dat moment volledig dat er hier een nieuwe videoserie wordt opgenomen. Dit enthousiasme is dus niet gespeeld.
Alles is echt, HellermannTyton INSIDE is een documentaire, we laten innovaties en emoties zien.

Al decennialang ontwikkelen wij technische oplossingen op het gebied van kabelmanagement. Wij leveren de markten voortdurend nieuwe mogelijkheden, verbeteren het beste en bekijken elk succes ook met zelfkritiek.
En we doen daarbij blijkbaar iets goed: uit een recente enquête van een onafhankelijk onderzoeksinstituut onder onze klanten in 17 Europese landen bleek dat 97 procent van de ondervraagden HellermannTyton direct bij anderen zou aanbevelen. We gaan dus de 3 procent, die we nog niet helemaal gelukkig hebben kunnen maken, nóg meer aandacht geven.

 

Tovermiddelen onthult

 James Orsini, at work
Presentator en Product Marketing Manager James Orsini

Die positieve resultaten van de enquête hebben we te danken aan de mensen achter het merk HellermannTyton. En wat we construeren en produceren is uiteindelijk gemaakt voor mensen.

Tijd dus, om wat meer over onze werkwijze en filosofie te ervaren.
Enthousiast en vakkundig gepresenteerd door een geweldige collega, die alle medewerkers vertegenwoordigt. De cameraman begeleidt James Orsini bij zijn presentatie daar, waar de oplossingen van morgen ontstaan. Daarbij wordt duidelijk, dat we weliswaar onze werk en klanten heel serieus nemen, maar onszelf niet altijd. HellermannTyton INSIDE documenteert ongedwongen, humoristisch en onverbloemd wat we achter onze fabriekspoorten maken en beleven.

Elke aflevering sluit daarom ook af met een korte, grappige scène. En daarmee is HellermannTyton INSIDE niet alleen een leuk videoformat met amusementswaarde, maar zet het onze deuren wijd open.

De kijker leert ons gewoon veel beter kennen. Zet de chips en popcorn maar klaar en schakel in!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *