Mei 24, 2015 / Nieuws, Oplossingen voor markten en industrieën

Nieuw design homepage HellermannTyton

Nieuw design homepage HellermannTyton

Met het aanbreken van het voorjaar is de website van HellermannTyton beschikbaar in een nieuw design.

Het moderne design weerspiegelt een homogeen merkbeeld van het bedrijf. De overzichtelijkheid van de online informatie zorgt voor een eenvoudige bediening voor gebruikers in ruim 80 landen.

Dankzij het “responsive-design”-concept wordt de HellermannTyton-homepage optimaal weergegeven op desktop-pc, notebook, tablet en smartphone. Het gebruiksgemak wordt hierdoor vooral op mobile devices als tablets en smartphones vergroot.

“Voor bedrijven als HellermannTyton speelt een goede aanwezigheid op internet, naast de directe klantbenadering en de productcatalogi, een centrale rol”, zegt Alexander Platzbecker, hoofd E-Business bij HellermannTyton Europa. “De website is voor veel gebruikers de eerste kennismaking. Het zoeken naar producten is de meest gebruikte functie. Het is absoluut noodzakelijk om te reageren op nieuwe gebruiksgewoonten, om onze positie als marktleider op lange termijn te behouden.”

Het nieuwe “responsive design” zal in de komende weken stap voor stap in de diepere sitestructuur geïmplementeerd worden, zodat online informatie over het complete productaanbod makkelijker te vinden is en onafhankelijk van het eindapparaat eenvoudig gebruikt kan worden.

Beoordeel dit artikel

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *